edoh 2011.04.04. 23:19

Némasági fogadallam

 Amikor a tollboák és a műanyag napszemüvegek száma megközeliti egy vidéki  jelmezkölcsönző raktárkészletét, érdemes abbahagyni a bulizást és számotvetni az előző héttel. 

A hét elején egy hirtelen ötlettől vezérelve,átrohantam Antwerpenbe, mivel kis ideig ott leledzett egy holland ismerősöm, gondoltam meglátogatom. Megbeszéltük, hogy melyik szórakozóhelyen találkozunk és mivel úgy gondoltam remek a tájékozódási képességem, ezért a cimet már nem is irtam föl. Végül persze lekéstem a koncertet, mert láthatólag "Antwerpen legnagyobb koncerttermét" nem ismeri minden helyi lakos. Azért megnyugtatok mindenkit, hogy nem az év koncertélményét hagytam ki. 

Majd jött a péntek és a világ legunalmasabb városa, Brugge. Nem értem ezt az őrületet, ami a várost övezi, számomra csak egy halott város marad tele turistával. Nyugat-Flandria hires arról, hogy olyan akcentussal beszélnek, amit egyes esetekben még a tévében is feliratoznak. Valóban érthetetlen a helyiek hollandja, de ami még fölháboritóbb, hogy angolul is felismerhetetlenül beszélnek. Igy a 2 órás szuahéli idegenvezetés után, boldogan vetettem be magam Brugge egyetlen máig üzemelő sörfőzdéjébe. Röviden összefoglalnám a látottakat, hallottakat (halottakat?:): Kis tartály, nagy tartály, juhú ingyen sör, fúj de rossz. Szóval minden értelemben keserű szájizzel intettem búcsút Bruggének..

A velencei karnevál után valószinuleg az idei év leghiresebb karneválja itt, Hasseltben volt. Mivel vasárnap volt a legnagyobb beöltözős buli, gondoltam nem viszem túlzásba a jelmezt és a vasárnapi szokásos maskarámat öltöm föl, igy lettem én apáca. Reggel már ismét a zárdában koleszban voltam.

Valamint abban az esetben, ha én lennék a blog dizájnere biztosan kitennék az oldalra, valamilyen báróné-hazaérkezését-mérő visszaszámlálót. Szerintem mókás lenne, illetve hasznos is, hogy mindenki mikorra vegyen kis betegszabadságot. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahbelgium.blog.hu/api/trackback/id/tr352800561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása