edoh 2011.02.01. 23:48

Tószt

 Kedves Érdeklődők,Kedveseim,

Nagyon köszönöm a millió búcsúpuszit, jókivánságot, röviditalt amit az elmúlt napokban, hetekben tőletek kaptam. Hiányoztok már, de még nem annyira, úgyhogy remélem jót tudtok majd szórakozni májusig a Corvintetőn,Instantban,Mori2ben,5kertben valahol.

Jelentem megérkeztem zsebkendőnyi méretű szobámba, de nyugodjatok meg én nem fogok róla videót föltenni. Nem bárónői körülmények ezek!

Utazásom remekül telt, hiába gondolja, mindenki, hogy ez az ország akkora, mint Budapest, 3 órát simán elvonatoztam. (Nem,nem ültem föl rossz vonatra.)

A holland udvariasság messzeföldön hires (kinyitnak egy ajtót és eloszor a fiatalok mennek be, legvégén az öregek és a nők), na de a belgák is tudják, hogy hogy kell élni az életet!

Szállnék le a vonatról a plusz(minusz) 45 kilós bőröndjeimmel, de mivel csak egyet tudok egyszerre levinni, ezért először letettem az egyiket. Na de másik mellett vidáman ugrandozik le mindenki, senkinek eszébe nem jut leadni.

Végül begördült a tanárom egy fekete Alfa Rómeóval, ami rögtön el is feledtette velem a sérvemet meg a rémálmomat, amint búcsút intek az összes ruhámnak.

A kollégium regisztrációjához feltétlenül ki kellett tölteni egy papirt az egészségügyi állapotomról. A bemelegitő kérdések után, miszerint milyen allergiám van, rögtön rá is tértek a lényeges kérdésekre: - elmebeteg vagy-e igen/nem ?

                                         - biztos nem vagy elmebeteg igen/nem ?

                                        - alvajáró vagy igen/nem ?

A 3.-nál hangosan felröhögtem, de végül nem remegett meg a kezem, valamint a hangok is azt mondták a fejemben, hogy egynél se karikázzam be az igent, igy kijelentettem magamról, hogy abszolut normális vagyok. Szerintetek jól döntöttem?:)

A nemzetközi olvasótáborom végett, minden egyes bejegyzés angolul is olvasható lesz egy röviditett, de a lényeget jól átadó, érdekes, az eredeti szövegtől egyáltalán nem eltérő formában. Valamint a süket-néma olvasóim kedvéért, minden egyes bejegyzést jeltolmácsolok itt helyben.

Toast:

Dear all,

I have been arrived.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahbelgium.blog.hu/api/trackback/id/tr562632350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ms Taylor 2011.02.02. 14:46:43

Na remélem már megtaláltad a helyi Morri-t!!!!
v eddig csak a jehovás gyülekezetet sikerült feltérképezned?:D

edoh 2011.02.02. 15:20:48

Hasselt legnagyobb diszkója mellett van a szállásom..ne aggódjatok érettem!:)

almaimbanamerika 2011.02.02. 15:27:20

nem banom...nem cenzuraztatom ki, igeretes kezdes :))

maycontainnuts 2011.02.02. 18:20:01

És hányszor nagyobb a diszkónál a szobád?

edoh 2011.02.03. 10:17:45

az jobb kérdés lett volna, hogy milyen a szobad alakja?konvex vagy konkáv?...NOT!!!

Ms Taylor 2011.02.03. 11:44:04

Na akkor nem aggódom,megvan a helyi Desideria!:)
csak vigyázz mert éjfél után állítólag szarzenét játszanak, de a malibu-colájuk jó!:

Magyarósi Csaba 2011.02.03. 18:49:05

Követelek azonnal szobafotót! Ugye az összes szerved megvan még?

zsivágó 2011.02.03. 20:44:01

Ha tovább fenyegetőzöl nekem azzal fácsén, hogy nem lesznek fotók, marad ez a fejléc! Tudni akarjuk, milyen a luxusbörtönöd!

OLee 2011.02.10. 20:32:08

Meg kell mondjam, hogy ezen jót derültem. Igényesen írjál továbbra is, mert be(s)írok a panaszkön(n)y(v)be!

Igyál vizet, Oli fizet!
süti beállítások módosítása