edoh 2011.05.29. 19:52

It's Britney, bitch!

 Akkor ezt küldeném azoknak, akik valami vicceset szeretnének itt látni:

Most, hogy kinevettük magunkat jöhetnek az eheti szomorúság percek. Nincs többé bjúti sát, nincs többé önfénykép. A fotókamerám találkozott a kockakővel és kilehelte lelkét. Hát hiába, nem lennék jó partifotós, egy vadul táncoló mexikói a bambollééjó közepette kiverte a kezemből. Utána már nem nagyon éreztem a fiestát.

Nagy esemény volt szombaton Belgiumban, ugyanis megrendezték a már-már Sziget Felsőszentegyházi falunapokhoz mérhető rendezvényt: a Live Hasseltet. Minden utcasarkon fölállitottak egy szinpadot, amatőr zenekarok léptek föl és talán ezer ember is volt az utcákon. Persze a belgák nem birták türtőztetni magukat és 1-1,5 óra után megelégelték a hallgatható zenét és elkezdték a Dáridó belga kiadását. Ennél a pontnál, immár kamera nélkül, elindultam dárembészre dudorogni, de mivel a belga tánckultúra kimerül az egy helyben állásban és/ vagy sör szorongatásban, igy nem éreztem a kellő áhitatot és már hajnali 3kor ágyban is voltam. Sajnos Európa nyugati szélén is senkiháziak kezében van a popszakma.

Mondjuk az is lehetett fáradságom oka, hogy előző nap nagy Erasmusos éjszakai váltófutást rendeztünk. Az estének minden egyes állomásán elhagytunk valakit, de szerencsére én teljesitettem a távot és reggel boldogan konstatáltam, hogy mégsem hagytam el a mobilom, csak fölrobbant a szobám.

Mindenki kérdezgeti tőlem, hogy mikor lesznek a vizsgáim. Nagyon aranyosak vagytok, hogy ti legalább gondoltok erre, de úgy tűnik egyedül vagytok ezzel a problémával. Sem a tanárokat, sem a diákokat nem izgatja az évvégi jegy problematikája. Kedvenc tantárgyam (szervezéstan), kedvenc tanárnője szó nélkül lelépett az iskolából. Se zh, se szóbeli, majd biztos kapunk jegyet a két szép szemünkre. Ennek tükrében azért nekem van miért izgulnom, mert a kis árpám, illetve szem alatt hordott gyermekem úgy tűnik hozzám nőtt.

Belga barátnőm viszont az az izgulós tipus és tegnap szinte remegő hangon közölte, hogy jajj Edo én úgy félek a hétfői vizsgámtól. Rákérdeztem mégis milyen vizsga lesz: "ááh nem tudom pontosan, francia vizsga, de nem tudom mit készüljek rá, ugyanis "nyitott könyv" zh lesz, ami azt jelenti, hogy minden jegyzetet,könyvet, internetet lehet használni. Hozzá kell tennem, hogy 2 hete erre a vizsgára tanul..Rettentően sajnáltam, hogy ilyen megpróbáltatásoknak teszi őt ki az egyeteme. Megnyugtatni nem tudtam,sőt igazából egyáltalán nem értettem az izgulásának okát,  csak annyit tettem hozzá, hogy akkor konkrétan minek kell megjelennie a vizsgán? Mivel korán haza akart menni, mondván, hogy tanul, bemutattam egy vallón fiúnak és mostmár beszt bádik, úgyhogy remélem használja a vizsgáján a 21. század vivmányait. Döbbenet, hogy mindenhez egy magyar kell :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahbelgium.blog.hu/api/trackback/id/tr522941528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása