Attól mert hálisten majd' mindenkit láttam Pesten, ez nem azt jelenti, hogy elmarad a blog. Még a végén a Vera nyeri a postolási versenyt, azt meg ugye nem hagyhatom.

Mielőtt visszatértem volna Budapestre még eleget tettem egy meghivásnak, kipróbáltam egy autószimulátort. Kiderült, hogy nem csak én vagyok egyedül az a szerencsétlen magyar, aki Budapestről a belga polderek közepére jött tanulni, hanem van itt egy másik honfitársam is. Na ő azzal foglalkozik, hogy a friss jogsis belgák reakció idejét teszteli autószimulátor segitségével. Mivel nekem nincsen jogsim és a mozgáskoordinációm miatt már a NASA is megkeresett, igy úgy éreztük ideje tönkretennem kipróbálnom a szimulátort. 5kor kezdődött a Nascar Hasseltben, fél 6kor Marci találóan meg is jegyezte, hogy először tájékozódnom kellene megtanulni, nem vezetni. Ugyanis, ha lenne kocsim, akkor gyorsabban tudnék eltévedni a kétezer fős faluban. Szóval háromnegyed 6kor már ismerkedtem is a kuplunggal és végül 10ből kettő ugráló dalmatának megkegyelmeztem. Remek arány.

Mióta visszatértem Hasseltbe, pörög az élet..csak ugy kapkodom a fejem, hogy mennyi órám van, ami nem szól semmiről. Van külön óra arról, hogy hogyan kell viselkedni az állásinterjún. A legutolsó órán azt játszottuk, hogy kalózok vagyunk és osztoznunk kell az aranyon. Annyira mindennapos ez a kérdés, mint Sarah Jessica Parker feltűnése New Yorkban.

És itt ragadnám meg az alkalmat, hogy az éterbe sikitsam:

NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT VERAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahbelgium.blog.hu/api/trackback/id/tr492880106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása