Akkor következzenek a rövid hireim:

Ma reggel 8.35-től rendezvényszervezés órán azt hallgattam, hogy a csoportunk (30 fő) mit és hogyan fog csinálni a szombati nyilt napon az egyetemen. Normális országokban, rendezett szervezéssel a feladatok kiosztása és mindenkinek a nyavalyájának a megbeszélése körülbelül 35-40 percet vesz igénybe. És akkor még beleszámoltam a vasárnapi Kenó számok ismertetését is. A feladat nem bonyolult: nehany ember kenjen szendvicseket, nehany alljon az ajtoban a többi meg segitsen a termekbe vezenyelni a nepet. Flandriában 120 percig tart egy ilyen rendkivul bonyolult rendezvény feladatainak kiosztása. A következő kérdések hangzottak el a tanár szájából: "Kinek nincs fekete nadragja?, Jó, akkor kinek nincs kék nadrágja?, Kinek van fekete felsője? Kinek nincs fehér felsője? Az outfittek leszervezése ment 40 percen keresztül. Majd az egyik diák megkérdezte, hogy mi is ehetunk-e az elkészitett, ingyenes szendvicsekből. Sajnos a többi rendkivul fontos kérdésre és válaszra nem emlékszem, mert az első óra után felrobbant az agyam. Majd visszajöttem Hasseltbe, hogy atvegyem a bankkartyamat, ugyanis küldtek levelet, hogy mehetek érte. A bankban kijelentették, hogy áááá hát a a bankkártyám még messze jár!  Úgyhogy rájöttem, hogy ez a nap arról szól, hogy mindenki leszarja, ami a dolga. Eme mottónak helyt adva úgy döntöttem, hogy én is igy cselekszem és nem érdekel a filozófia óra, ahol fenykepről kell fölismernunk a filozofusokat. Helyette szereztem egy biciklit. Mindenkit megnyugtatok, hogy a legrosszabb biciklit valasztottam, ugyanis:

1. úgyis tönkremegy, ha én használom

2. igy nem lopják el

Nem mondom, hogy simán, de hazabicikliztem. Picit nyugodtabb vagyok, de még mindig élénken él bennem az a 120 perc a lassúság és az értetlenség poklában.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahbelgium.blog.hu/api/trackback/id/tr222684108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása