edoh 2011.06.14. 15:48

Csárdáskirálynő

Valami csoda folytán hasit a net a koliban. Vagyis az átlag nebuló kétségbeesetten tanul a vizsgáira és rájött, hogy a mindentudás egyetemes forrása (Wikipedia) lassabban töltődik be, ha közben hat sorozatot és négy filmet tölt le. Úgyhogy csöndesebbek a reggelek és az éjszakák, lassan mindenki készülődik a hazamenetelre..Én is igy tettem és fölmértem a bepakolandó cuccok súlyát és térfogatát.

Rá kellett jönnöm, hogy ideutazásom előtt elszámoltam magam a vitaminokat és mindenféle kence-ficéket illetően. Lassan egy hete észrevettem, hogy a 90darabos multivitaminkészletemet csak, mint szobám ékességeként tartogattam, illetve betegségeim/haldoklásaim alatt jó ha bevettem belőlük egyet-egyet. Igy még mindig maradt 85 kapszulám 13 napra. S mivel legalább 40 dekát nyom egy ilyen kis vitaminbombás doboz a töltelékeivel együtt, igy naponta 3 szem nem árthat. Plusz minden lehetőséget megragadok, hogy lakótársaimat is begyógyszerezhessem. Igy új nevet is kaptam: a drogdiler.

Valamint elszámoltam magam a kence-ficék tekintetében is, igy manapság egy 2 centis vastag Nivea réteggel az arcomon szelem a hasselti utcákat.. itt is új név ragadt rám: a hasselti rém.

Na jó, ez utóbbi csak vicc volt, de lehet, hogy hatásosabban fogynának a krémek, ha azt csinálnám amit kiskoromban: kézmosás helyett inkább vastag Alsol-lal kentem be a kezem és a szám, majd furcsán néztem a bátyámra, aki valami olyasmit mormolt, hogy, na de Edit, csak külsőleg..

Végre kiderült a teológia vizsgám érdemjegye: 13. Na ezt akartátok, most okosabbak vagytok? Naugye. Ha átkonvertálom a magyar oktatásban oly használatos szintmértékhez ez a közepest jelenti. Annyit azért hozzátennék, hogy 14-nél jobbat az átlag diák nem kap Belgiumban, mert az azt jelentené, hogy okosabb a tanárnál. Ne keressétek a logikát, én sem értem, de igy van.

Persze a post nem múlhat el egy kis online tudósitás nélkül a hasselti éjszakáról.Az itteni éjszakáknak két kultikus figurája van: a virágárus és a Ela (Ela a fiúknak, ManuEla a lányoknak.) Hiába két euró egy 10 szálból álló rózsacsokor egy sima virágboltban, a helyiek néha dzsentlömenek és egy darab 10 eurós műanyagba csomagolt rózsával próbálják levenni a lányokat a lábukról. Persze nem minden este tünnek fel a fentebb emlitett éjszaka lovagjai pont ott ahol én bulizom, ellentétben a virágárus mindig ott van, ahol én. S igy néha kénytelen vagyok kiszolgálni magam a portékájából,s önfeledten elhagyni a szerzeményt két perc múlva. Ela meg csupán a nagy partibarátnőm és rózsagyüjtő barátnőm mostanság.

De nem csak a hasselti nagy nevekkel kerültem kapcsolatba, hanem az antwerpeni hirességekkel is ismerkedtem.  Szombaton megnéztük az antwerpeni modern művészet múzeumot, mivel a modern művészet nagy barátom.NOT. Mikor hálisten végignéztük a hatszáz termet, boldogan ültem végre a jól megérdemelt forró csokim mellett a Schelde partján, amikor egy cigáyn zenész rákezdett az "Az a szép, akinek a szeme kék" c. nótára. Körülbelül 5 percig gondolkoztam, mondván lehet, hogy ám a magyar verzió csak egy feldolgozás és csak hallucinálok a sok csikos, mély mondanivalójú festmény után. Majd mikor a cigány elrikkantotta magát, miszerint: "Gulyáspörköltpaprikáscsirke". Már nem volt kérdésem. Lepacsiztunk, énekelt ő is, én is. A helyiek meg örömmel fizettek a műsorért. Sajnos persze nem nekem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahbelgium.blog.hu/api/trackback/id/tr622983414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása