edoh 2011.04.19. 10:50

akáció vol.1

  Az igérgetés csalfán hivogató, puha kis rózsaszin habcsókfelhőjébe estem. Nem lesznek még itten képek, úgy érzem, ha meg kéne várnom, mig föltöltődnek ide, nem élném túl.

 
Szóval csak letterális (van ilyen szó egyáltalán?:) beszámoló következik a tavaszi vakációm első hetéről.
 
A hét elején úgy gondoltam, hogy megrendezem a sportolás hetét, de hát a cuki puha felhőcske ismét gyorsabb volt és a hét végére a sportből elhagytam a "P" betűt és helyette megtoldottam a az "o"-t két kis ponttal.. természetesen csak vicceltem, hiszen egész héten kitartott a hétfőn a biciklis túra előtt vett lendületem...not.
 
Hétfőn indult a túra egy másik városba kultúrálódást (na és ilyen szó van?!) szinlelve, aminek persze az lett a vége, hogy a gárderóbom néhány pompás darabbal bővült. Hazafelé úton a belgák ismét tanúbizonyságot tettek hihetetlen empátiájukról. Történt ugyanis, hogy miközben hevesen magyaráztam a semmiről az osztrák lánynak, a biciklijeink összegabalyodtak és lepacsiztam az aszfalttal. Vér,törés,könnyek. Ilyenekkel nem kéne viccelnem, mert szinte látom a nagyszüleimet, ahogy bekapják az extra adag gyógyszerüket. Szóval nem történt nagy baj, még mindig két kézzel gépelem a blogot. Viszont ahogy én éppen próbálom elállitani a vérzést, az osztrák kolléganőm meg kiszedni a nyolcast a kerekekből a rendőrnő aki végignézte az esetet igy szólá: Menjetek már odébb, nem tudok fényképezni! Nem valószinű, hogy kapott "A világ legjobb anyukája"  bögrét karácsonyra.
 
Majd a hét többi részén nemzetközi vacsorákon vettem részt, magyarokkal, belgákkal, irekkel. Hálisten sehol sem kellett főznöm. Van néhány dolog, ami az elején jópofa, mostanra meg inkább idegbajt kapok tőlük. Ilyen a mosodában mosás ( külvárosi szegény lánynak éreztem magam,aki hamarosan nagyon hires lesz) vagy a főzés (Stahl Judit in Belgium), de most már nem vágyom másra, minthogy csókot leheljek a kis Zanussimra és rántott húst rendeljek a netpincéren.
 
A hétvégét a tengerparton töltöttem, ahol arra jöttem rá, hogy a belga szülők valószinüleg nem mondják el a gyerekeiknek, hogy idén is lesz nyár. Csak igy lehetséges az, hogy mig a gyerekek a 10 fokos vizben pancsolnak a szülők 2 pulóverben és 5 kabátban isszák a sört a homokban.
 
Heti megdöbbentő-de-igaz rovatomban arról szeretnék beszámolni, hogy bő két és fél hónap után megvilágosodtam: a belgák soha nem adnak borravalót. Még szerencse, hogy viszonylag ritkán látogatok vendéglátó egységeket, igy ez az apró felfedezés nem változtat a bankszámlám állapotán.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahbelgium.blog.hu/api/trackback/id/tr52839122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása