edoh 2011.06.05. 16:21

Szűkösd

 Azért jó a katolikus iskola, mert állandóan szünet van. Most is volt egy két napos szünet, mivel a Szentlélek ismét leszállt közénk. (értsd: Pünkösd.) Egy két napos szünet úgy általában nem hatna meg, na de úgy hogy egy héten 2, azaz kettő darab órám van, igy már eléggé vágytam a vakációra. Gondoltam rá is gyúrok a bronzbarnára, nehogy már azt higgyék a Liszt Ferin, hogy a szobámban töltöttem az Erasmusom. Annyira jól sikerült a projekt, hogy napszúrást kaptam, plusz a bőrszinem már nem halványzöld, hanem meggypiros/papirfehér.Taps!

Ezenkivul eljutottam végre Waterlooba, az első normális belga múzeumba is. Végre egy olyan látványosság volt, aminek volt koncepciója. Először megnéztük Wellington szálláshelyét majd a csatateret, majd eltévedtünk, majd Napóleon ágyikójával zártuk a túrát. A csatatéren ki tudja milyen okból, fölhúztak egy dombot, hogy onnan csodálhasd meg a sikságot, valamint a domb mellé tettek egy kisebb Feszty-körképet, ami a két éveseknek talán élvezetes. Igen, ez utolsó attrakciónál már valószinuleg napszúrást kaptam.

Valamint még voltunk a helyi nagyon bereklámozott skanzenben is. Mindenki szuperlativusokban beszél a helyről, mondván az egy must-see, annak aki Hasselt környékén él. Hát az én általam irt turisztikai gájdba nem igen kerülne be. Mindenesetre vicces volt egy kihalt faluban sétálgatni és betérni néhány házba, ahol szinészek játszották el, hogy ők éppen papok/tanárok/varrónők. Sajnos Péter atya épp nem állt a számára világot jelentő deszkákon, igy csak Tanár bácsi órájára néztünk be. Az óra imádsággal kezdődött, itt picit összehúztam a szemöldököm, majd a tanár azzal folytatta, hogy akkor most megtanulunk néhány leckét a katekizmusból.. ennél a pontnál bejelentettem, hogy sajnos nekem másik órára is kell mennem és elhagytuk a termet. 

Családomat megnyugtatandó közölném, hogy visszavettem a bulizásból, mert elfogyott a pénzem egy konszolidált felnőtt nő vagyok. De senki ne aggódjon, holnap hozzák valószinuleg kamionokkal a pénzt, amiből persze nagyon sok ajándékot fogok venni mindenkinek..not.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahbelgium.blog.hu/api/trackback/id/tr42959371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása